گورم را گم میکنمـ...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

 

 

گورم را گم می کنم !!

اما ...


خانۀ تو را هرگز . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥
ساعت23:35---15 آذر 1393
Likeeeeeeeeeeeeeeeeee


پاسخ : )


دلارام
ساعت14:48---10 آذر 1393
سلامممممممممم اجی.مطالب وبت قشنگه با اجازه واسه پروفایل فیس نمام استفاده کردم.وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرت و بده
سلاااااااااااااام....چشم ابجی


مطی
ساعت12:00---23 خرداد 1393
اولا علیک سلام بی تربیت یاد نگرفتی ب بزرگترت سلام کنی؟
دوما ن ثانیا گودزیلا.....
پاسخ:متهجررررررررر


dina
ساعت2:26---10 ارديبهشت 1393
سلام . وبلاگ قشنگی داری. دوست عزیز لینکت کردم اگه میشه شما هم لینک کنید . ممنون .

شیرین
ساعت17:36---23 بهمن 1392
خیلی وقته میخوام باهات حرف بزنم
یه لحظه فکر نکن نقشه نکش نگران نباش
نگران آینده ، تحصیلاتت ، تعطیلاتت ،پولت ، رابطه ات ، چی بپوشی ، چی بخوری،....
نگران خلاص شدن از دست اینها نباش
هیچ کدام از اینها به پای چیزی که میخوام بهت بگم نمیرسه
اما باید خوب گوش کنی
باید بایستی ، ساکت باشی ، و بدانی که
من خدا هستم
بار نگرانی های خود را به من بدهید
و من به شما ارامش فکر و دل میدهم
پس آسوده خاطر باشید و نترسید و بدانید
که من خدا هستم
حالا به زندگیتان برگردید
که من با شما هستم


مینا
ساعت8:24---15 آبان 1392
سلام دختر بارانی
از گردش در وبلاگ قشنگت لذت بردم . به من هم سر بزن خوشحالم می کنی


احسان
ساعت0:13---13 آبان 1392
اپم

شیرین
ساعت18:07---18 مهر 1392
الهم عجل لولیک الفرج

احسان
ساعت12:03---16 مهر 1392
اپممممم

احسان
ساعت22:34---15 مهر 1392
قشنگ بود مرسی

مطهره
ساعت22:34---15 مهر 1392
مگه تو میفهمی آیاااااااااااااااااااااااااا؟؟ ؟؟
پاسخ:بروووووووووووووووووووووووووووووو بابا این حرفارو چرا تو مدرسه نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابرو خودتو رنگ کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, 14:35 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf